ماشین های ایرانی
ماشین های ایرانی



گالری تصاویرخودروهای ایرانی

 

با سلام خدمت تمامی دوستان گرامی

 

 به سلامتی چهارمین خودروی ملی هم که رونمایی شد. می خواستم دوستان راجب طراحی اون نظر بدن .

 

 

 

 البته در هنگام رو نمایی خودرو به دلیل نورپردازی و زاویه عکس برداری توسط عکاسان حرفه ایی خیلی زیبا تر نشون داده میشه و باید خودرو را از نزدیک دید و نظر داد .

 نمای جلوی خودرو به نظر من شبیه یکی از مدل های فورد هست . نمای عقب هم خودرو را شبیه خودروهای ناچ بک کرده . آنچه هم که از نمای جانبی برمی آید استفاده از درب های سمند هست و فکر می کنم ایران خودرو به جز تعویض دستگیره های کار خاصی انجام نداده است .دوستان به وضعیت ستون های عقب توجه کنند دقیقا همان نمای سمند را تداعی می کند .به نظر می رسد دنا همان دنبال رو سورن می باشد با کمی تغییرات بیشتر .یعنی با همان پلت فرم سمند روبرو هستیم که فقط نمای جلو و عقب آن عوض شده است .در خصوص طراحی داخلی با اینکه عکس فوق گرافیکی است اما تداعی کننده یک خودروی آلمانی است و قابل تحسین می باشد.

 در کل صنعت خودرو ما اگر می خواهد در صنعت خودرو سازی دنیا و بازار خودروی جهانی حرفی برای گفتن داشته باشد باید به دنبال نوآوری باشد وگرنه جراحی محصولی که 10 سال روی خط تولید هست ( تازه اگر این حقیقت که سمند خود بر روی پلت فرم خودوری بیست و چند ساله 405 شکل گرفته را در نظر نگیریم ) ره به جایی نمی برد .


 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ جمعه 13 بهمن 1391برچسب:, توسط احمدمحمدپور |